Jaarverslag 2015 online!

0 1983
02 mei

Inmiddels ligt visjaar 2015 alweer een paar maanden achter ons. In dit jaar heeft Sportvisserij MidWest Nederland zich keihard ingezet voor de sportvisser aan de waterkant.

En dat was niet onverdienstelijk. Zo zijn er o.a. diverse jeugdVISdagen georganiseerd, waaronder ook een karperdag. Daarnaast hebben we (gras)karpers uitgezet, vissteigers laten aanleggen, wedstrijden waaronder een streeftfishcompetitie georganiseerd en zijn we gestart met een jeugdclinic onder begeleiding van wereldkampioen Anja Groot.

Ook was 2015 een jaar waarin vele bedreigingen op de sportvisserij afkwamen. Zo beginnen de waterplanten in steeds hevigere vormen problemen te veroorzaken voor de bevisbaarheid, nemen de natuurvriendelijke oevers de bereikbaarheid weg van onze viswateren en zien we de visstand achteruitgaan door het kraakheldere (lees voedselarme) water.

Welke resultaten we nog meer hebben behaald en hoe we zijn omgegaan met de bedreigingen is terug te lezen in ons jaarverslag.